Pobierz formularz reklamacji w PDF
Wyciąg z Regulaminu
§ 19
Rękojmia i gwarancja
- Sklep jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu wobec Sklepu z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa (wydania rzeczy) na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
- Klient w przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej Produktu ma prawo żądać od Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:
- obniżenia ceny Produktu, a w przypadku wady istotnej – odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie; ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady;
- usunięcia wady lub wymiany produktu na wolny od wad.
- Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta usunięcia wady, jeżeli usunięcie wady Produktu w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem usunięcia wymagałoby nadmiernych kosztów.
- Klient będący Konsumentem zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wystąpienia wady Sprzedawcy.
- Klient nie będący Konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest paragon lub faktura, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem albo wykazanie w inny jednoznaczny sposób, że dokonano zakupu reklamowanego towaru w Sklepie Visal.pl
- Jeżeli udzielono gwarancji na zakupiony towar to wszelkie roszczenia z tego wynikające zostaną rozpatrzone zgodnie z właściwymi warunkami załączonymi do danego towaru.
- Termin rękojmi za wady towaru wynosi 2 lata od chwili dostarczenia towaru a termin na zgłoszenie wady wynosi 1 rok od chwili stwierdzenia wady.
- Zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi można dokonać poprzez:
- drogą telefoniczną - numer kontaktowy +48 71 347 92 84
- poprzez adres mailowy- info@visal.pl
- przez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu w zakładce „KONTAKT”
- osobiście w salonie w siedzibie Sklepu we Wrocławiu ul. Kamieńskiego 57A
- odesłanie towaru powinno nastąpić pod adres sklepu: Aneta Adaszak-Frąckiewicz PH Visal.pl 51-124 Wrocław ul. Kamieńskiego 57A
§ 20
- W przypadku wad i usterek powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania produktów, uszkodzeń mechanicznych oraz innych uszkodzeń nie powstałych z winy Sklepu, reklamacje nie będą uwzględniane
- Za uszkodzenia powstałe w zakupionym towarze w trakcie transportu towaru od Sklepu do chwili wydania go Klientowi odpowiedzialność ponosi Sklep.